Скільки жінок-моряків зазнають дискримінації?Міжнародна асоціація жінок у судноплавстві та торгівлі (WISTA International) оприлюднила результати поглибленого опитування в морській галузі, описавши дані щодо гендерної дискримінації жінок, агресивних дій на борту та залякування як «шокуючі». Онлайн-опитування було проведено спільно WISTA International, Anglo Eastern, International Seafarers Welfare and Assistance Network (ISWAN) та International Chamber of Shipping (ICS). Мета полягала в тому, щоб дослідити, як жінки-моряки сприймали дискримінацію і як вона проявлялася на борту на основі їх особистого досвіду. В опитуванні взяли участь 1128 жінок із 78 країн. Філіппіни (399) мали найбільшу частку, потім Сполучені Штати (98), Велика Британія (57), Південна Африка (51), Бразилія (47), Індія (41), Перу (36), Колумбія (35). ) та Індонезії (35). Більшість респондентів, приблизно 90%, працюють на круїзних суднах, а решта працюють на вантажних суднах, газових і нафтових танкерах, контейнеровозах (>8000 TEU), суднах для перевезення генеральних вантажів/ремонтних суднах, танкерах-хімовозах, балкерах і буксирах. Більшість респондентів – 60% повідомили, що стикалися з дискримінацією за ознакою статі на борту, а 40% респондентів сказали, що такої дискримінації не було. Загалом 34% респондентів визнали, що відчувають себе відчуженими або знехтуваними через свою стать, тоді як 29% респондентів стикалися з переслідуваннями та знущаннями на борту. За даними WISTA, 66% жінок-моряків погоджуються з тим, що їхні працівники-чоловіки почали переслідувати та залякувати колег-жінок. Внутрішнє переслідування з особистими запитаннями та іншими способами втручання в приватне життя Опитування показало, що 25% респондентів зізналися, що стикалися з переслідуваннями на борту, зокрема до них зверталися з особистими запитаннями, надто фамільярними зауваженнями або запрошували зустрітися в каюті на приватній основі. Це вказує на широко поширену проблему переслідувань на борту, коли жертва піддається численним погрозам. Статистика показує, що переважна більшість тих, хто бере участь у таких злочинах, є моряками-чоловіками (88%), тоді як в інших випадках (11%) стосуються як чоловіки, так і жінки-колеги, і лише близько 1% – жінки. У секторі судноплавства фізичні та сексуальні домагання є поширеним явищем. На думку 25% респондентів, це сталося на борту та включало втручання в їх особисте життя, наприклад, незручні переконання, недоречні зауваження та ганьбу. Знову ж таки, переважна 90% учасників були чоловіками-колегами, тоді як 8% були чоловіками та жінками і лише 2% були жінками-моряками. Політика щодо переслідувань і залякування Приблизно 97% респондентів погодилися з тим, що компанія проводила політику переслідувань і залякування, хоча майже 60% респондентів визнали, що зазнавали переслідувань. WISTA зазначила, що організації повинні забезпечити широке оприлюднення своїх Політик протидії домаганням, щоб підвищити їх видимість, рівень обізнаності та суворий контроль на місцях. 80% жінок-моряків повідомили, що їхні безпосередні керівники говорили з ними про політику компанії щодо боротьби з домаганнями. Знову ж таки, важливо зазначити, що 60% із них визнали, що зазнавали переслідувань під час перебування на борту та визнали, що не знають, що робити в таких обставинах. Випадки повідомлень про дискримінаційну поведінку Незважаючи на те, що 73% респондентів відчували себе комфортно, висловлюючи свою стурбованість своїм старшим офіцерам, лише 13% повідомили про такі інциденти своєму начальству, тоді як лише 7% були задоволені результатами. 59% усіх респондентів стикалися з гендерною дискримінацією, тоді як 66% відчували себе ігнорованими. Що стосується телефонів довіри, лише 13% респондентів повідомили про переслідування, яких вони зазнали. IWSA підкреслив, що необхідно серйозно розглянути ефективність цих телефонних ліній допомоги, їх постійну доступність і те, як проблеми моряків вирішуються в джерелі. Що стосується можливостей для навчання, хоча 82% жінок-моряків погодилися, що вони пройшли інструктаж щодо адаптації до середовища судна, цей відсоток має бути набагато вищим, враховуючи, наскільки важливою є адаптація до середовища судна. Модернізація сектору судноплавства, спричинена тенденціями цифровізації та декарбонізації, викликала більший інтерес до галузі. Однак пандемія мала величезний негативний вплив на прогрес, якого галузь досягла в покращенні іміджу привабливої професії. Залучення нових талантів має особливе значення з огляду на виклики, з якими зіткнеться галузь у зв’язку з процесом декарбонізації. Робота з новими видами палива та дедалі складнішими технологіями вимагатиме великих інвестицій у робочу силу. Судноплавна галузь вже оцінює, що до 2026 року їй не вистачатиме 90 000 офіцерів. Створення більш різноманітної робочої сили в професії, яка історично була переважною частиною чоловіків, ймовірно, зіткнеться з додатковими перешкодами, беручи до уваги результати опитування. Згідно з даними Міжнародної морської організації (IMO), жінки складають лише 1,2 % з 1,89 мільйона моряків у світі, і понад 90 % жінок-моряків працюють у круїзній індустрії. Стати моряком для жінок означало працювати більше, ніж чоловіки, щоб довести свої навички, знання та досвід, стикаючись із ворожим середовищем. Незважаючи на десятирічні кампанії в IMO, розмова все ще зводиться до рівних можливостей, рівного ставлення та рівного визнання або взагалі їх відсутності. Маючи це на увазі, підвищення загальної стійкості людини є центром того, щоб зробити морську галузь більш привабливою для нових поколінь. Насамперед, існує потреба в гідних умовах праці як для чоловіків, так і для жінок на борту суден, включаючи справедливу та своєчасну зарплату, а також забезпечення балансу між роботою та часом відпочинку. Забезпечення безпечного та доброзичливого середовища на борту кораблів є не менш важливим, якщо галузь хоче спонукати нові покоління до вибору морської кар’єри. Організації, які стоять за опитуванням, вважають, що поточні кампанії організацій, включаючи IMO, ITF та ICS, могли б реально змінити ситуацію в спробах покращити через поглиблене дослідження проблеми та постійну взаємодію з роботодавцями та авторитетними морськими університетами. Кампанії повинні сприяти найму більшої кількості жінок-моряків, одночасно забезпечуючи, щоб жінки, прийняті на борт, мали сприятливе, безпечне та інклюзивне робоче середовище.
|
// Комментарии (0)
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.