За несправність лоцманського трапа засуджено капітана
Просмотров: 414
06 апр 2024
Уже вдруге менш ніж за рік Управління
морської безпеки Австралії (AMSA) повідомляє про засудження капітана судна та
судноплавної компанії за несправність трапа, що призвело до травм лоцмана під
час пересадки. Хоча ці аварії трапляються періодично, вони рідко
переслідуються, але в цьому випадку австралійська влада виявляє ці аварії, які піддають життя моряків значному та неприйнятному ризику, але яким
можна запобігти.
«Лоцмани покладаються на капітана судна та екіпаж,
у тому, що вони належним чином обслуговують, укладають та оснащують лоцманські
трапи, а нехтування безпекою може мати смертельні наслідки», — сказав
виконавчий директор з операцій AMSA Майкл Дрейк. Він виділив загальні проблеми,
починаючи від надто коротких драбин, спроб поєднати драбини та небезпечного
використання ланцюгів, а також проблеми з перевірками та обслуговуванням.
У цьому випадку 25 травня 2023 року лоцман
піднявся на борт генерального вантажного судна Boshi 58 (дедвейт 12 000 т),
коли під час пересадки зламався трап. В результаті інциденту лоцман отримав
серйозні поранення. Судно, зареєстроване під панамським прапором та побудовано
у 2006 році, належить і управляється компаніями з Гонконгу.
Як повідомляє AMSA, під час судового розгляду
було встановлено, що лоцманський трап не перевірявся регулярно. Він також
зберігався неналежним чином, що, за їхніми словами, призвело до руйнування.
Капітан судна і судноплавна компанія Fe Ye
Shipping визнали себе винними в тому, що не забезпечили дотримання правил передачі
лоцманів. Капітан був оштрафований $3450 а судноплавна компанія — $20 850.
AMSA зосереджується на питаннях безпеки суден
і добробуту членів екіпажу. Вони виявляли, а іноді накладали заборону на судна
за повторні порушення техніки безпеки.
Торік, у червні 2023 року, Управляння також виявило
подібну ситуацію. У 2022 році вантажне судно AAL Dampier (дедвейт 18 700 т) під
кіпрським прапором виходило з порту Фрімантл, Австралія, коли під час висадки
на борт, лоцман впав і отримав серйозні травми. Інспектори AMSA назвали стан
трапу «шокуючим», посилаючись на капітана за неправильне зберігання та відсутність
перевірки. У цьому випадку капітан був оштрафований $3600 за два порушення, а транспортна компанія
була оштрафована на $20 000.
AMSA також випустила морське повідомлення та
бюлетень безпеки щодо безпечної пересадки лоцманів. dle
|