Капітана та стармеха засудили за порушення МАРПОЛ
Просмотров: 4254
12 авг 2023
Грецька судноплавна компанія Zeus Shipping Line разом зі старшим механіком
і капітаном одного з її танкерів-продуктовозів GALISSAS були засуджені окружним
судом США в Род-Айленді через низку порушень Міжнародної конвенції про
запобігання забрудненню з суден (МАРПОЛ). Ці порушення були виявлені під час
інспекції Береговою охороною зазначеного танкера в лютому 2022 року.
Судова справа виникла через порушення MARPOL і спроби приховати ці
порушення від берегової охорони. Як було засвідчено в суді, членам екіпажу
GALISSAS стало відомо, що система інертного газу судна вийшла з ладу в лютому
2022 року під час виконання операцій у Роттердамі, Нідерланди.
Ця система необхідна для того, щоб рівень
кисню у вантажних танках судна залишався на безпечному рівні – на рівні або
нижче 8% – і не створював небезпечних умов, які могли б призвести до вибуху чи
пожежі. Незважаючи на погіршену безпеку судна, замість того, щоб залишитися в
Нідерландах, поки не буде відремонтована система інертного газу, берегове
керівництво Zeus Lines і капітан судна вирішили продовжити маршрут до
Сполучених Штатів, куди після прибуття судна буде доставлена запасна частина
для ремонту системи.
11 лютого 2022 року капітан судна Хосе Ервін
Маіньє Поркес надіслав до USGC повідомлення про прибуття, не розголошуючи
небезпечні умови, які виникли на судні. Ця інформація також була прихована,
коли берегова охорона оголосила про заплановану перевірку судна.
19 лютого 2022 року Galissas прибув до
узбережжя Род-Айленда, і хоча екіпаж судна отримав і встановив запчастину, система
інертного газу залишалася непрацездатною. Капітан судна нарешті визнав
проблему, коли берегова охорона піднялася на судно для перевірки та виміряла
рівень кисню у вантажних танках судна. Було виявлено, що рівень кисню
коливається від 15 до 17%, що значно перевищує максимально допустимі 8%. Потім
берегова охорона наказала відвести судно далі від берега, щоб не загрожувати
порту Ньюпорт, штат Род-Айленд.
Під час судового розгляду було виявлено, що
судноплавна компанія дала вказівку капітану судна вести фальсифікований бортовий
журнал, який відображав нормальний рівень кисню в баках під час
трансатлантичного рейсу з Роттердама до США. Берегова охорона США заявила, що
показання, зазначені в бортовому журналі були фіктивними.
Крім того, судноплавній компанії Zeus
Shipping Line та старшому механіку танкера Роберто Каяб'яб Пеньяфлор висунули
звинувачення у скиданні приблизно 36 128 літрів нафтовмісної трюмної води з судна
в океан. Стармех також сфабрикував фальшивий бортовий журнал, щоб приховати такі
дії.
Компанія Zeus та стармех Пеньяфлор визнали
себе винними у тяжкому порушенні МАРПОЛ через те, що вони не вели точного журналу обліку нафти для танкера. Zeus та
капітан Поркес також визнали себе винними у злочинному порушенні Закону про
безпеку портів і водних шляхів за те, що вони не повідомили про небезпечний
стан судна береговій охороні США. Згідно з умовами угоди про визнання провини, Zeus
заплатить загальну суму грошового штрафу в розмірі $2,25 млн, що складається зі
штрафу в розмірі $1 687 500 та виплати
громадських робіт у розмірі $562 500. Капітана та стармеха засудили до
умовного терміну. Крім того, судноплавна компанія буде відбувати чотирирічний
випробувальний термін, протягом якого будь-які судна, що експлуатуються
компанією і заходять у порти США, повинні будуть виконувати надійний план
дотримання екологічних норм.
dle
|