Контейнеровоз втратив 99 контейнерів під час шторму
Просмотров: 278
22 авг 2024
Новий контейнеровоз CMA CMG Belem (13 000
TEU), компанії CMA CGM втратив 99 контейнерів під час шторму біля Південної
Африки.
Управління морської безпеки Південної Африки
отримало повідомлення від контейнеровоза про те, що біля східного узбережжя
Південної Африки воно втратило 99 контейнерів. Інцидент стався ще в четвер, 15
серпня, при цьому SAMSA заявила, що екіпаж також повідомив про значне обвалення
укладки і що судно шукає порту-притулку.
Спочатку судно шукало притулку в затоці
Мапуту. Однак після подальшої оцінки було прийнято рішення перенаправити судно
до порту Гебеха.
З огляду на розмір судна, дедвейт 145 650
тонн, довжину 336м та осадку 4,8м, SAMSA заявила, що термінал порту
Нгкура є єдиним терміналом у цьому районі, придатним для судна. Сигнал AIS
судна показував, що пізно ввечері воно прибуло на якірну стоянку в порт Гебеха.
CMA CGM не опублікувала заяву, але, ймовірно, на даний момент компанія проводить
повну оцінку збитків.
Пошкоджені контейнери потрібно буде
розвантажити в контейнерному порту після прибуття, повідомляє SAMSA.
Судно, зареєстроване на Мальті, було передано
французькій компанії наприкінці червня. Це п’яте з шести двопаливних СПГ-суден,
побудованих верф’ю CSSC Hudong-Zhonghua за останнім контрактом CMA CGM. Судно вийшло
з китайського порту Циндао, 18 липня, зробивши зупинки в трьох додаткових
китайських портах і Сінгапурі. Судно прямувало до портів Бразилії: Ріо-де-Жанейро та Сантоса, куди воно мало прибути
на початку вересня.
Подібний випадок вже ставався з іншим судном
компанії – CMA CGM Benjamin Franklin (18 000 TEU), який місяць тому
втратив 44 контейнера біля берегів Південної Африки
Цього року Південна Африка пережила серію
сильних зимових штормів. Галузеві експерти попереджали, що суднам буде
складніше рухатися навколо Південної Африки на додаток до великих відстаней.
Шторми перервали роботу балкера Ultra Galaxy, який також потрапив під липневий
шторм. Влада припускає, що вантаж судна з добривами в мішках перемістився, що
призвело до крена судна. Після того, як екіпаж покинув судно, воно перекинулося і
прибилося до берега на північ від Кейптауна. Під час наступних штормів судно
розпалося. dle
|