Hyundai розробила концепцію транспортування контейнерів без кріпленняПівденнокорейська суднобудівна компанія Hyundai Heavy Industries розробила нову систему завантаження та кріплення контейнерів, яка, за її словами, є швидшою та безпечнішою та може кардинально змінити галузь контейнерних перевезень. Верф повідомляє, що отримала схвалення проекту від Американського бюро судноплавства та адміністрації прапора Ліберії для своєї нової концепції транспортування контейнерів без кріплення. Завдання безпеки контейнерів і зменшення їх втрати за бортом привернули підвищену увагу галузі у 2022 році після кількох гучних великих втрат контейнерів. Всесвітня рада судноплавства підкреслює, що в даний час 6300 суден перевозять вантажі по всьому світу, підрахувавши, що щорічно переміщується приблизно 241 млн контейнерів. Аварії, які сталися з контейнеровозами ONE Apus і Maersk Essen наприкінці 2020 року, призвели до того, що в 2020–2021 роках середня втрата контейнерів у морі склала 3113 одиниць, що значно перевищує попередній середній показник, який становив майже 800 TEU на рік. Хоча втрати за бортом привертають найбільшу увагу, Hyundai підкреслює, що небезпеки та час, витрачений на завантаження та розвантаження контейнерів також є важливими показниками. Немає остаточних даних про те, скільки докерів або членів екіпажу щороку отримують травми під час обробки та кріплення контейнерів у портах по всьому світу. «Контейнерне судно без кріплення — це нова концептуальна технологія, яка може принципово усунути роботу, пов’язану з кріпленням, яка є основною проблемою в індустрії контейнерних перевезень, і втрати вантажу», — сказав Вонхо Джу, керівник технічного підрозділу Hyundai Heavy Industries. Конструкція контейнеровоза без кріплення, розроблена Hyundai Heavy Industries, використовує новий концептуальний пристрій під назвою «переносний стенд» (торгова назва SkyBenchV2), який приймає навантаження контейнерів, коли вони складаються на палубу, і передає його на корпус. Cell Guide, пристрій, який дозволяє вертикально вирівнювати та складати контейнери, часто висотою 10 або більше контейнерів, було розширено над палубою. Коли контейнер завантажується на палубу, він фіксується розширеною направляючою комірки, що означає, що немає необхідності кріпити окремі TEU. Традиційний метод завантаження контейнерів на палубу використовує поперечно встановлений кріпильний міст. Контейнери кріпляться до містка поворотними замками. Цей процес кріплення служить опорою для запобігання переміщенню контейнерів під час роботи. За словами Hyundai, конструкція SkyBench затримує контейнер на палубі в направляючій комірки. Система дає змогу закріпити контейнер більш стабільно, ніж існуюча конструкція кріпильного мосту, що, за їхніми словами, запобіжить нещасним випадкам через падіння або втрату контейнера в бурхливому морі, а також принципово запобігає нещасним випадкам, які виникають під час кріплення. «Технологія контейнеровозів без кріплення — це новаторська технологія, яка підвищує безпеку та ефективність експлуатації контейнеровозів», — сказав Даррен Лескоскі, генеральний директор ABS Far East Asia.
|
// Комментарии (0)
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.