Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Регистрация    Войти
Авторизация
 Не запоминать
восстановить пароль
  • Главная
  • Алфавитный указатель организаций
  • Бесплатный майнер для Hellium
  • О сайте
  • Список Международных Организаций
  • Новости
  • Наши партнеры
  • Расширенный поиск
  • Все последние статьи
  • Моряки ищут работу
  • Мобильная версия сайта
Buy Bitcoin at CEX.IO



на правах рекламы
МИМО.com.ua » Новости » Чому страйкують докери?
на правах рекламы

Чому страйкують докери?

Категория: Новости
Просмотров: 314
06 окт 2024
  • 100
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
оценок: 1

Страйк докерів на східному узбережжі США та узбережжі Мексиканської затоки, який цього тижня перервав більшу частину океанського судноплавства країни, завершився в четвер, але ключова проблема, яка спричинила робочі заворушення на всьому континенті, все більше використання автоматизації – не була вирішена.

Компанії розглядають автоматизацію як шлях до збільшення прибутку, тоді як профспілки вважають її «вбивцею» робочих місць. Для північноамериканських докерів, які борються з автоматизацією, контракти європейських портових робітників можуть вказати шлях вирішення проблеми.

Близько 45 000 портових робітників з профспілки Міжнародної асоціації морських суден припинили триденний страйк після досягнення попередньої угоди щодо заробітної плати.Чому страйкують докери?

Робітники та портові оператори погодилися продовжити контракт до 15 січня 2025 року. Ключовим питанням у переговорах про новий шестирічний трудовий контракт є автоматизація.

«Ми повинні продовжувати боротьбу з автоматизацією та напівавтоматизацією», — сказав лідер ILA Гарольд Даггет групі робітників під час страйку біля терміналу Maher, Нью-Джерсі, коли вони тримали плакати з написом «Машини не годують сім’ї» та «Боротися з автоматизацією, зберегти робочі місця».

Профспілка стверджує, що використання автоматизованої системи воріт у порту в Мобілі, штат Алабама, порушує їхній контракт.

Портом керує нідерландська компанія APM Terminals, член групи роботодавців Морського альянсу США (USMX). Згідно з ILA, система автоматичних воріт може обробляти вантажівки, які в’їжджають і виходять з порту, використовуючи цифрове сканування, без допомоги профспілки.

APM Terminals, що належить AP Moller-Maersk MAERSKb.CO, повідомила Reuters, що автоматичні ворота були встановлені з моменту відкриття терміналу в 2008 році і що він повністю відповідає генеральному контракту ILA/USMX.

Проблема автоматизації  також виникла в інших спорах щодо трудових відносин у портах США та Канаді, які похитнули світову торгівлю від Лос-Анджелеса до Ванкувера.

У червні 99% місцевих 514 працівників Міжнародної берегової та складської спілки (ILWU) у Канаді відхилили те, що тоді називалося остаточною пропозицією Асоціації морських роботодавців Британської Колумбії (BCMEA), що охоплює морські порти в канадській провінції.

Профспілка була засмучена частково через те, що логістична компанія Dubai Ports World Canada повідомила профспілку про те, що вона в односторонньому порядку запровадить автоматизацію на ключовій залізничній станції в порту Ванкувера.

«Робітники кидають виклик автоматизації, тому що вони знають негативні наслідки зникнення робочих місць для наших сімей і громад», — заявив у вівторок представник ILWU Coast Longshore Division.

Минулого року понад 7300 робітників страйкували у Ванкувері, оскільки автоматизація стала проблемою для BCMEA. ILWU прагнув включити в контракти положення про навчання працівників для ремонту нової техніки, введеної в порти.

Тихоокеанська морська асоціація (PMA), яка представляє операторів терміналів від Каліфорнії до штату Вашингтон, заявила, що профспілкові працівники у 2023 році «фактично закрили» термінали в портах, включаючи Лос-Анджелес, Лонг-Біч і Окленд у Каліфорнії, коли переговори досягли позначки 13 місяців.

У звіті, підготовленому ILWU, який представляє інтереси докерів Західного узбережжя, встановлено, що в 2020 і 2021 роках на терміналі Лонг-Біч було на 392 робочих місця менше, ніж було б, якби він не був автоматизований.

Конкуруючий звіт, створений на замовлення PMA, показав, що оплачувані години в портах Лос-Анджелеса зросли на 31,5% з моменту початку автоматизації в 2016 році. Автори відмовилися надати цифри лише для Лонг-Біч.

У новому шестирічному контракті профспілка та PMA заявили, що встановлять угоду про мінімальну кількість персоналу для терміналів, які впроваджують автоматизоване обладнання та обговорюють нові технологічні зміни.

Європейські контракти

У Європі профспілки портових працівників уже домовилися про захист від автоматизації після того, як Europe Container Terminals відкрили перший у світі автоматизований контейнерний термінал у Роттердамі в 1993 році,.

«Ніхто не може бути звільнений через автоматизацію», — сказав Нік Стам, секретар FNV Havens, найбільшої голландської профспілки докерів.

Голландська профспілка налічує понад 6000 членів у трьох портах Нідерландів, включаючи порт Роттердама, який вважається одним із найбільш технологічно розвинутих у світі. «Це було в наших контрактах протягом багатьох років», — сказав Стем.

Незважаючи на це, профспілка намагається вирішити проблеми, пов’язані з автоматизацією, у своїх поточних переговорах щодо контракту, не хвилюючись щодо тривалості кар’єри, оскільки автоматизація зменшує кількість менш інтенсивних ролей у портах.

«Ми повинні говорити про ранній вихід на пенсію [з операторами терміналів], тому що працівники не можуть працювати до 67 років, виконуючи найбільш трудомістку роботу», – сказав Стам.

За словами деяких європейських і американських профспілок, певний рівень автоматизації є допустимим у докерській галузі.

dle
Рекомендуем:
Морські порти США можуть бути заблоковані у найближчі тижні Морські порти США можуть бути заблоковані у найближчі тижні
ВАЖЛИВО: Сінгапур починає перевірку суден і літаків на вірус мавпячої віспи ВАЖЛИВО: Сінгапур починає перевірку суден і літаків на вірус мавпячої віспи
У порту Гаосюн запустити автоматизований термінал У порту Гаосюн запустити автоматизований термінал
Порт Гамбурга страйкує – прохід суднам закритий Порт Гамбурга страйкує – прохід суднам закритий
25 червня відзначають День моряка 25 червня відзначають День моряка
// Комментарии (0)

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
  • Регистрация
  • Контакты
  • Правила
  • Реклама на сайте
Использование любых материалов, размещённых на сайте, разрешается при условии установки прямой, индексируемой ссылки на сайт.
© 2012 - 2020 Морские и международные органиации
Дизайн - JoomStudio
Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru