Рейтинг 10 найкращих держав-власників суден у світіУ світі морської торгівлі, що постійно розвивається, право власності на судно є ключовим показником економічного впливу та глобальної торгівлі. На початку 2025 року морська платформа Veson Nautical пропонує 10 найкращих країн-власників суден із детальним аналізом вартості флоту та змін у галузі. Цього року Китай піднявся на перше місце, обігнавши Японію за загальною вартістю флоту, у той час як геополітичні події та змінна ринкова динаміка продовжують формувати рейтинги. Давайте ближче розглянемо глобальних гігантів власників суден та сили, що обумовлюють їх домінування. 1. Китай: нова морська держава Протягом багатьох років Китай утримував титул найбільшого флоту за кількістю суден, але тепер він також став власником найдорожчого флоту у світі, випередивши Японію з приголомшливими $255 млрд загальної вартості флоту. Домінування Китаю підживлюється його секторами балкерних і контейнерних перевезень, які оцінюються в $68,4 млрд і $63,5 млрд відповідно. Підвищення вартості суден значною мірою пов’язане з перебоями в Червоному морі та збільшенням попиту на тонно-милі, оскільки судна змінюють маршрут навколо мису Доброї Надії, щоб уникнути бойових дій. Зростання Китаю є відображенням його агресивних інвестицій у суднобудування, експансії на глобальні торговельні шляхи та його зростаючого впливу на морську логістику.
2. Японія: сильний суперник, незважаючи на втрату першої позиції Японія, яка зараз займає друге місце, все ще володіє флотом вартістю $231,3 млрд, що свідчить про зростання на 12% порівняно з 2024 роком. Хоча Китай обігнав її, Японія залишається домінуючим гравцем, особливо на ринках спеціалізованих суден.Найбільший флот LNG: вартістю $40,9 млрд
Вартість балкерів досягла свого піку в жовтні 2024 року, коли 20-річні Capesizes досягли $20,32 млн, що зміцнило прихильність Японії до цінних суднових активів. 3. Греція: танкерна потужність Греція залишається на третьому місці, незмінно займаючи місце серед найкращих морських країн світу. У той час як Китай володіє більшою кількістю танкерів, вартість танкерного флоту Греції вища і становить $71,3 млрд, що на $23,3 млрд більше, ніж у Китаю. Сила Греції полягає в її стратегічному позиціонуванні на глобальних судноплавних шляхах і її здатності використовувати геополітичні зміни, включаючи російські санкції та конфлікти в Червоному морі, які підвищили попит на тонну-милю.
4. США: правлячий круїзний гігант США займають четверте місце в рейтингу з флотом вартістю $116,4 млрд, що свідчить про зростання на $16,5 млрд порівняно з 2024 роком. Завдяки штаб-квартирі Carnival і Royal Caribbean у США країна продовжує домінувати в круїзному секторі. Вартість флоту зросла майже на $10 млрд, відображаючи зростаючий попит на розкішні океанські подорожі.
5. Сінгапур: зростаюча держава в галузі LPG і офшорної підтримки Сінгапур залишається п'ятим із флотом вартістю $107,2 млрд, що на $21 млрд більше, ніж минулого року. Сильний ринок зрідженого газу значно підвищив вартість активів, збільшившись на 50,5% у порівнянні з минулим роком. Стратегічне розташування Сінгапуру та розвинена портова інфраструктура продовжують робити його великим морським центром.
6. Південна Корея: переваги СПГ і автотранспортних засобів Утримуючи шосте місце, флот Південної Кореї вартістю $69,6 млрд зріс на $2 млрд за минулий рік. Хоча Південна Корея залишається поза топ-10 за кількістю суден, інвестиції Південної Кореї в дорогоцінні судна зберігають її конкурентоспроможність.
7. Великобританія: зростаючі цінності танкерів і контейнерів Великобританія піднялася на сьоме місце, незважаючи на те, що не входить до топ-10 за кількістю суден. Стратегічні інвестиції в LPG і контейнеровози зміцнили становище Великобританії на світовому ринку.
8. Норвегія: розширення флоту газовозів Норвегія опустилася на восьме місце з флотом вартістю $68,5 млрд, що все ще на $10 млрд більше, ніж минулого року. Інвестиції Норвегії в LNG і LPG позиціонують її як ключового гравця в майбутньому транспортуванні чистої енергії.
9. Швейцарія: знову в грі Швейцарія знову увійшла до топ-10 з флотом вартістю $68 млрд, головним чином завдяки зростанню контейнерного сектору та постійному розширенню MSC. Оскільки MSC лідирує в цьому, Швейцарія посилює свою роль як головного контейнерного центру.
10. Німеччина: позиція в занепаді, але вартість флоту зростає Німеччина опускається на десяте місце, продовжуючи тенденцію до зниження. Однак вартість його флоту зросла на 55,6% порівняно з минулим роком і склала $27,7 млрд. Історичне домінування Німеччини у сфері контейнерних перевезень все ще є очевидним, але її позиція в глобальному рейтингу послабилася, оскільки інші країни агресивно розвиваються.
Останні думки: майбутнє глобальної власності на судно З настанням 2025 року сходження Китаю на перше місце відображає нову еру володіння судами, що підживлюється геополітичними змінами, енергетичними переходами та розширенням торгових шляхів. Японія, Греція та США продовжують утримувати свої позиції, в той час як нові інвестиційні тенденції в LNG, LPG і офшорну промисловість змінюють світові рейтинги. Зі стрімким зростанням попиту на енергоефективні судна великої місткості гонитва за панування на морі далека від завершення. Хто очолить галузь у наступне десятиліття? Покаже лише час. |
// Комментарии (0)
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.