Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Регистрация    Войти
Авторизация
 Не запоминать
восстановить пароль
  • Главная
  • Алфавитный указатель организаций
  • Бесплатный майнер для Hellium
  • О сайте
  • Список Международных Организаций
  • Новости
  • Наши партнеры
  • Расширенный поиск
  • Все последние статьи
  • Моряки ищут работу
  • Мобильная версия сайта
Buy Bitcoin at CEX.IO



на правах рекламы
МИМО.com.ua » Новости » Горіхи кеш’ю вплинули на роботу суднового двигуна
на правах рекламы

Горіхи кеш’ю вплинули на роботу суднового двигуна

Категория: Новости
Просмотров: 299
23 ноя 2024
  • 100
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
оценок: 1

З кількох суден у Сінгапурі та Роттердамі надійшла інформація, що в останні місяці спостерігаються проблеми з роботою суднового двигуна після використання палива, змішаного з рідким біопаливом із горіхової шкаралупи кеш’ю, повідомляє агентство з тестування палива CTI-Maritec у повідомленні в четвер.Горіхи кеш’ю вплинули на роботу суднового двигуна

Сінгапурська компанія CTI-Maritec заявила, що перевірила зразки з суден, від яких надійшла інформація, і виявила, що суднове паливо було змішане з рідиною з горіхової шкаралупи кеш’ю, отриманої з незадекларованих вихідних матеріалів або виробничих процесів.

За словами агентства, судна повідомили про проблеми з експлуатацією, включаючи утворення паливних відкладень, несправність інжекторів, засмічення фільтрів, системні відкладення та корозію кілець сопел турбокомпресора.

CTI-Maritec не назвала назви суден або судноплавних ліній, які були задіяні, і не було відразу зрозуміло, скільки суден постраждало.

Морська та портова адміністрація Сінгапуру та порт Роттердама не відповіли на запит про коментарі.

CTI-Maritec рекомендував судновласникам не використовувати 100% рідину з горіхів кешью як суднове паливо або як компонент суміші, або невстановлені біопродукти в суднових дизельних двигунах.

Зазначається, що їх використання буде суперечити вказівкам Міжнародної морської організації щодо постачання мазуту на судна.

Рідина з горіхів кеш’ю – це біопаливо, що не містить FAME (метиловий ефір жирної кислоти), яке є побічним продуктом виробництва горіхів кешью. Хоча його рекламували як альтернативне відновлюване паливо, воно також має високі кислотні значення та є корозійним.

Судновласники досліджують різноманітні суміші морського біопалива як альтернативу більш брудному бункерному паливу, щоб скоротити викиди.

Остання версія специфікації суднового палива ISO 8217 визначає використання прийнятного біопалива, включаючи біопаливо на основі FAME та гідроочищену рослинну олію.

CTI-Maritec повідомила, що специфікації суднового палива для рідини з горіхів кешью немає в жодному уповноваженому органі.

dle
Рекомендуем:
Чому страйкують докери? Чому страйкують докери?
ВАЖЛИВО: Сінгапур починає перевірку суден і літаків на вірус мавпячої віспи ВАЖЛИВО: Сінгапур починає перевірку суден і літаків на вірус мавпячої віспи
За несправність лоцманського трапа засуджено капітана За несправність лоцманського трапа засуджено капітана
83% контейнеровозів «зелені» 83% контейнеровозів «зелені»
25 червня відзначають День моряка 25 червня відзначають День моряка
// Комментарии (0)

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
  • Регистрация
  • Контакты
  • Правила
  • Реклама на сайте
Использование любых материалов, размещённых на сайте, разрешается при условии установки прямой, индексируемой ссылки на сайт.
© 2012 - 2020 Морские и международные органиации
Дизайн - JoomStudio
Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru